Spośród różnych rodzajów szczególnie interesujący jest kołonotatnik, który daje bardzo duże sposobów personalizacji w zgodzie z oczekiwaniami klienta. Notesy spieralne a promocja firmy Kołonotatniki są bardzo praktycznym gadżetem, który jest niezastąpiony w biurze czy w trakcie szkolenia. Z tego względu stanowi trafny upominek dla każdego klienta. Wykorzystanie w nim spirali zwiększa sposobów jego indywidualnego dostosowania do potrzeb klienta. Okładka powinna być zaprojektowana tak, aby zawierała elementy identyfikacji wizualnej firmy, a więc logo a także dodatkowe elementy graficzne nawiązujące do profilu działalności firmy. Mogą być również użyte zdjęcia prezentujące nasze przedsiębiorstwo w pozytywnym świetle. Jeśli nie mamy odpowiednich zdjęć, a chcemy, ażeby okładka nawiązywała do naszej branży, agencja reklamowa przygotowująca dla nas projekt na pewno coś zaproponuje. Zdjęcia muszą być bez wątpienia stosownej jakości. Natomiast notes spiralowany daje o sporo więcej sposobów personalizacji. Spirala może mieć różną formę i kolorystykę. Często stosowane są również wklejki reklamowe w notesie. Stanowią one dodatkowy nośnik treści reklamowych. Dodatkowo stosuje się również gumkę do zamknięcia czy wstążkę z nadrukiem. Takie drobne elementy stanowią o najwyższej jakości gadżetu i wywołują pozytywną reakcję, która ma wpływ na charakter naszej relacji biznesowej z klientem. Pomiędzy upominków dla klienta notes na spirali jest produktem, który jest nie tylko niebywale funkcjonalny, podręczny, niemniej jednak też w dyskretny nienachalny sposób promuje naszą firmę poprzez utrwalanie jej pozytywnego wizerunku w oczach klientów.
Zobacz: więcej