Kalendarz trójdzielny dla firmy – jaki powinien być?

Kalendarze ścienne cechuje uniwersalność. Są spotykane w biurach, urzędach czy zakładach pracy. Ta ich cecha sprawiła, że są jednym z najczęściej wybieranych gadżetów reklamowych.

Gadżety reklamowe stanowią artykuły, których misją jest upowszechnianie firmy, czyli poprawianie wnyków sprzedaży usług albo produktów. Prócz tego - kalendarze trójdzielne są rewelacyjnym nośnikiem treści promocyjnych. Wpływa na to nie tylko i wyłącznie uniwersalność kalendarza, niemniej jednak także jego użyteczność. Kalendarz reklamowy - co trzeba mieć świadomość tego? W tej roli dobrze sprawdzają się kalendarze, które mają kalendarium podzielone na trzy oddzielne części. Są to: miesiąc poprzedni, miesiąc aktualny oraz miesiąc następny. Taka budowa powoduje, że kartki z miesiącami mają bardzo dużo miejsca na sugestie. Najczęściej wykorzystuje się w nich jeszcze przesuwne ramki, które umożliwiają zaznaczenie konkretnej daty. Górną część kalendarza tworzy detal przeznaczony na szatę graficzną reklamową. Na prawdę bardzo często używa się fotografie nawiązujące do profilu firmy i ukazujące ją w pozytywnym świetle. Takie kalendarze trójdzielne z zdjęciami mogą być urozmaicone dodatkowymi grafikami, które wpływają na estetykę stworzenia. Obowiązkowo umieszcza się także logo. Dane kontaktowe mogą być zamieszczone zarówno w górnej jak i w dolnej części. W części graficznej mogą być naniesione również inne treści czy znaki firmowe. Ważne, aby cały projekt stanowił spójną całość, która ws półgra z identyfikacją wizualną naszego biznesu. Będzie to świadczyć o naszym profesjonalnym podejściu. Właśnie dlatego zaprojektowanie a także wykonanie kalendarza firmowego najlepiej pozostawić profesjonalnym firmom specjalizującym się w realizacji takich zamówień. Bez wątpienia graficy przygotują projekt na podstawie naszych wytycznych, zadbają jednakże, ażeby był zgodny z najnowszymi trendami i stanowił atrakcyjny upominek.
Warto sprawdzić: www.aldo-kalendarze.pl/kalendarze-trojdzielne